Tokyo 2019

Az időjárás nagyon rövidre húzta az értelmes programokat Tokyoban, szerencsére érkezés után rögtön mentünk is valahova, megnéztük az újonnan megnyílt Shibuya Sky kilátót. A belépő előre vásárolva 1800, helyszínen 2000 yen. Asszem, picit sokat fotóztam az új géppel 🙂

Nagyon kitettek magukért, ezentúl javasolni fogom az utasaimnak, hogy inkább ide jöjjenek el, semmint bármelyik másik kilátóba a városban.

Egyetlen teljes napot kaptunk a 3 és félből Tokyoban, ebbe kellett belesűrítenünk amit csak lehet. Délelőtt volt még egy kis dolgunk, majd kimentünk a város szélére, megnézni a La Vita környékét, ami elvileg egy bevásárlóközpont. Na most azt konkrétan nem találtunk, de igazából egy kis velencei kép volt a cél, ezt meg is kaptuk, egy kb. 20m hosszú csatornácska, gondolával.

A közelben van a Todoroki-völgy, megnéztük, ha már erre jártunk. Sajnálatunkra gyakorlatilag egyáltalán nem váltak még pirossá a fák és a jelképeként számító piros hidat is felújítják, de azért szép hely.

Innen a Mirai Store-ba akartunk menni, de megláttunk egy térképet a környékről az állomáson, ahol leszálltunk és azon egy fekvő Buddha képét, muszáj volt sétálnunk egy kört. Nagy nehezen megtaláltuk a szobrot, egy vadiúj, modern épületben levő temetőről van szó, ami egyben múzeum is (minden pénteken és szombaton és minden hónap 28-án van nyitva csak és előzetes bejelentkezés szükséges). Fogtak nekünk egy ott dolgozó nőt és ő körbevitt minket az épületben. 3000 sírhely van bent, gondolom, nem is olcsók (nem mertük megkérdezni). Megengedte, készítettünk képeket a Buddhás templomteremben is.

A következő két napot ázással töltöttük, illetve kimentünk az Odaibára megnézni az Unko múzeumot (kakimúzeum), hogy nektek ne kelljen. 1800 a belépő és ha az ember posztol instára, akkor kap egy doboz kekszet – ami eddig csak megnehezítette az életünket.

Az utolsó napon pedig lerepültünk az ANA járatával Takamatsuba. Semmi gond, ha elsőre nem tudjátok, hol van, aki olvas, annak majd tisztul egy kicsit a Shikoku sziget térképe 🙂 Egyébként érdekes repülés volt, nem elég, hogy volt ingyen internet, ahogy az ANA minden belföldi járatán van, de voltak animék és mangák is (egyet le is fotóztam magamnak, hogy később kiolvassam, mert érdekesnek tűnt).