Insomnia lvl 99

Második éjszaka van itt kint és megint nem alszom, hát megírom az utunkat.

Még Marci kapott egy jó kis Star Wars Samsonite hátit, simán lenyúltam erre az útra.

a csillogó bőrönd alap

Szépen indultunk Pestről, szerencsére semmi izgalom nem volt. Jó, az meglepett minket, hogy otthon 17kg volt a feladott csomag, a reptéren 21 (25kg a limit).

Az első repcsin cukormentes kaját kértem, kicsit csípős volt, de rendben volt. Nagyon cuki volt, hogy jöttek egy Polaroid kamerával és kaptunk egy retró képet.

A Dubai reptéren voltunk már, de semmire nem emlékeztem.

A DXB-NRT járaton a reggeli teriyakis lazac volt, majd alvás és filmezés. A vacsi valami csirke volt. Fuhh, most nem tudok fogalmazni.

Itt hajnal 4 van, bocsesz.

Előre kitöltöttünk minden hivatalos papírt online, így a csomag megvárásával együtt fél óra alatt kint voltunk a landolástól kezdve. Több húskereső kutya mászkált köztünk egyébként. Ijesztően kevés repülő jött, ezután landoltunk és csak 4 gép volt és 3 szalagon jöttek ki a csomagok.

A reptéren kicsit váltottunk pénzt automatánál, meglepően korrekt árfolyamon. Pár érme a gépben maradt és egy japán nő hozta később utánam, hogy ott felejtettem. Korrekt.

Lámák voltunk a reptérről beutazva, az Uenonál vettünk csak internetet (50GB 31 napra 5000 ¥) és egy sushisnál ettünk. Kicsit magasabb lett az éttermi ételek ára, de olyan gyenge a yen, hogy eurós országból érkezve a végösszeg alacsonyabb.

Az első szállodánk a BnA Wall Hotel, a szobánk iglu jellegű dekorációs (ezt választottuk előre).