torokgyík ON

Nem írtam tegnap, mert teljesen lebetegedtem. Láz, köhögés, hátfájás, minden.

Vasárnap este elmentünk a közeli Ikeába. Nagyjából olyan, mint itt, az árak is. Pár dolog volt, amit otthon még nem láttunk. A kaja szerintem picit jobb volt (természetesen húsgombócot ettünk).

Tegnap reggel ébredve kiütött a tüdőgumókór. Hányingerig köhögés meg minden. azért elindultunk, mert nem akartam itthon ülni, ha már nyaralunk, úgyhogy kirándultunk egyet délután. A városban megnéztünk egy régi nagy vitorlás hajót, ami most szálloda meg étterem, felmentünk a helyi kilátóba és néztük a párás várost. Ekkorra már legalább az eső nem esett, csak ilyen nyálas vacak volt, meg hideg.

Ebédre betértünk egy helyi sushildába, egész használható volt, bár az ázsiai verzió még mindig finomabb (de a magyaroknál jobb volt).

Ezután okosan az az ötletem támadt, hogy menjünk el az állatkertbe (ingyenes a belépő). Mire felértünk a hegy tetejére, megbántam. Atti tolt hátulról, Marci húzott, hogy feljussak egyáltalán.
A hegyreséta után inkább hazajöttünk, bevettem gyógyszereket, amik teljesen kiütöttek, a fiúk meg filmeztek.

Most indulunk a városba, még van pár dolgunk, aztán indulás a reptérre délután és hazarepülünk a mediterrán budapesti hőségbe.