“szép hely lesz ez, ha egyszer elkészül”

Szóval a vulkán lábánál aludtunk, a Vulcano Solfatara campingben, ahol büdös van, de legalább padlófűtéses a cucc. A vulkán miatt van bioszauna is, de nem próbáltuk ki, ellenben ez volt az első hely, ahol nem kellett a fűtést egyszer se bekapcsolnunk éjjel. Amúgy van egy kráter itt, ahol még füstölög a cucc, de már nem égeti le csontig a húst a testedről. Vasárnap este megnéztük a nápolyi öblöt, meg aztán a kivilágított vulkáni füstölgést. A szaga alapján mondjuk Rumli is lehetett volna egy izmos zabálás után.

Reggel összepakoltunk és át akartunk menni Nápolyon. A fő ok azon kívül, hogy a hely drága volt, semmi a környéken és még a telefon is nehezen ment, az volt, hogy a net se nagyon ment. Elhatároztuk, hogy Nápoly alatt valahol keresünk egy strandon levő campinget.  2 óra alatt tettünk meg 38km-t Pompeiig. Megnéztük Pompeit, bevihettük a kutyákat is, ami klassz volt. Meg meleg. Bent meg főleg. Soksoksok turista volt.

Délután leereszkedtünk Salerno alá, kerestünk egy szimpi kis campinget és itt ejtőzünk azóta. Olcsó, szép, majdnem a tengerparton van a helyünk. Árnyékban áll a kocsi, a sátor, kaptunk egy asztalt, két széket, alig van szomszédunk, a kutyákkal lehet strandolni, ingyen belépőnk van a szomszédos strandra, ahol van medence, étterem meg egy kis bár. Akárhonnan nézem, túl jó. Csütörtökön megyünk el innen.

Ma elmentünk a Paestumhoz, a lányok megvárták, amíg mi bementünk és körbenéztünk a múzeumban, majd sétáltunk egyet a kétezer éves romok között. Szép hely lesz ez, ha egyszer elkészül 🙂 Aztán ettünk egy bivalymozzarellás, bivalyhusis és citromos pizzát.

Itt tartunk most. Két nap pihenés, strandolás, semmi extra. A végére itt van pár kép a nyaraló kutyáról: