Nyaralás

Két napból maradtatok ki, itt az első.
Reggel visszamentünk a régi hajóhoz, a Hikawa Maruhoz, ahol bementünk (300 yen) és életünkben először voltunk egy óceánjárón (akkor is, ha ez éppen 83 éves). Nagyon-nagyon jó volt, rengeteg eredeti dologgal. Még nem voltam ilyen jó állapotban megtartott és ennyire megnézhető hajón.

Ezután felültünk egy jóval kisebb darabra, amivel felhajóztunk a Yokohama vonatállomáshoz (a belváros meg a szép kikötő jó fél óra sétára van innen), bementünk megint a Bayquarter Mallba, ahol találtunk egy kutyahotelt.

Innen átmentünk vonattal (jó ez a világjegy) Kawasakiba, hogy majdcsak lesz ott valami érdekes. Végül az olasz mozinegyeden kívül találtunk még laza 4 templomot, bennük 2 temetőt és egy bevásárlóutcát is, ahol végre running sushizhattunk.

Délután visszamentünk a hotelba a csomagokért és átmentünk Nagoyába. Minthogy sikerült összekevernem, hogy melyik hotelben foglaltam szállást, jó 1,5 óra volt megtalálni a jót. Még azért sétáltunk egyet a környéken, megnéztük az Oasis 21-et és az éjszakai élet központját.

Reggel átjöttünk Osakába, leraktuk a csomagokat és irány a város. megnéztük újra a vízórát, mert múltkor sikerült nem felvennem videóra, csak azt hittem 😀 Nem, most sincs felvétel. Viszont van sok kép az Umeda Sky Buildingból, ami egy függőkert, nagyon menő.

Utána elmentünk a Tenmanguu környékre, itt van egy templom (a változatosság kedvéért) és Japán leghosszabb fedett bevásárlóutcája. Istenit ebédeltünk, csupa tempurát és nem is került sokba.

Elbumliztunk a Tennouji állomásra. Itt várt minket a Shitennouji templomegyüttes és Japán frissen megnyitott legmagasabb felhőkarcolója,a Harukas 300, aminek egy része étterem meg hotel, a felső két emelet viszont kilátó. persze, hogy felmentünk 🙂

lift fel a kilátóba:

Énekesek toltak kis előadást a Harukas alatt:

Később még megpróbáltunk elmenni az elektromos üzletek negyedébe (Denden Town), ami sikerült is, csak két gond volt. Egyrészt olyan gettón mentünk át, hogy öröm volt nézni, másrészt meg az üzletek nagy része zárva volt. Hulla fáradtan estünk megint vissza a hotelbe. Most pátyolgatom a vízhólyagjaimat és indulunk Narába, majd onnan Kyotoba.